Produsele publicate pe site-ul www.balmer.ro sunt insotite de informatiile necesare si poze detaliate, pe care va rugam sa le analizati cu deosebita atentie inainte de lansarea unei comenzi!
Daca aveti nevoie de ajutor, va rugam sa ne contactati telefonic sau pe WhatsApp la numarul +40 748 766 407 sau pe email la adresa: contact@balmer.ro in intervalul orar prezentat pe site.
Stocuri: Produsele prezentate pe site-ul www.balmer.ro se produc manual, in cantitati necesare acoperirii cererii de consum.
Livrare: Livrarease efectueaza prin firme de curierat (Cargus, Fan Courier, Sameday).
Termen de livrare: Termenul de livrare estimat este prezentat pe pagina fiecarui produs in parte.
Costuri de livrare: Costurile de livrare aferente fiecarei comenzi in parte sunt prezentate pe site la sectiunea „CHECKOUT”. Atingerea unei anumite valori a cosului de cumparaturi poate genera transport gratuit. Acest fapt este specificat pe site, pe masura ce se adauga produse in cos.
Alte informatii: Produsele vor fi ambalate corespunzator astfel incat acestea sa ajunga intacte la destinatie.
Unele produse – cum ar fi lumanarile parfumate – pot reactiona la temperaturi ridicate, in perioade caniculare prin aparitia pe suprafata bazinului de ardere a unor mici picaturi lichide, de parfum. Acest efect este normal in astfel de conditii si nu va afecta calitatea produsului. In conditiile in care va confruntati cu o astfel de situatie, tapotati usor suprafata respectiva cu un servetel uscat pana la absorbtia completa.
Returul:
1) Cererea de retur:
Solicitarea de retur se transmite doar in scris, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii pe adresa de email contact@balmer.ro si trebuie sa contina:
- Nume si Prenume
- Numar comanda
- Data comanda
- Denumire produs (de pe site)
- Cantitatea care se returneaza
- Numar cont in care se doreste rambursarea
- Banca la care este deschis contul
- Titular cont (nume + prenume)
2) Returul din culpa Vanzatorului:
Se accepta ca retur doar produsele care:
- prezinta deteriorari;
- produsul primit nu corespunde cu produsul comandat;
- comanda primita este incompleta;
Micile imperfectiuni ale unor produse realizate handmade (lumanari, tabelete parfumate, etc) nu pot fi considerate defecte.
In cazurile de mai sus, Cumparatorul este rugat sa contacteze, in prealabil Vanzatorul la numarul de telefon / WhatsApp: +40 748 766 407 sau pe email la adresa: contact@balmer.ro si sa prezinte problemele intampinate prin transmiterea pozelor doveditoare reclamatiei. Se va stabili, de comun acord, daca produsele se vor inlocui sau daca se doreste rambursarea sumei achitate.
In cazul in care Cumparatorul doreste rambursarea sumei achitate, acesta va fi indrumat sa completeze o solicitare de retur asa cum este prezentata mai sus la Pct. 1, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, in baza caruia i se va accepta returul comenzii.
Dupa acceptarea returului Cumparatorul va trimite Vanzatorului coletul prin firma de curierat agreata impreuna, iar costul transportului cade in sarcina Cumparatorului.
Cumparatorul este obligat sa returneze produsele asa cum au sosit, cu ambalajele si etichetele intacte.
Produsele realizate pe comanda sau personalizate (ex: lumanari de botez, de cununie, etc) nu pot fi returnate!
- Returul din culpa Cumparatorului sau fara un motiv intemeiat:
Solicitarile de retur in conditiile in care Cumparatorul:
- nu a citit cu atentie specificatiile produsului publicate pe site
- a comandat eronat
- pur si simplu nu mai doreste comanda
- refuza coletul la livrare
se pot transmite pe email la adresa: contact@balmer.ro in maximum 14 zile calendarisitice de la data primirii comenzii iar rambursarea sumei se va face in termen de max 30 zile calendaristice prin retinerea de catre Vanzator a 15% din valoarea achitata de Cumparator aferenta produselor returnate.
Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre Cumparator iar acesta se obliga sa livreze produsele catre Vanzator exact asa cum le-a primit (ambalaje sigilate, etichete intacte, produs complet, intact). Coletul trebuie sa fie insotit de un document de identificare a comenzii (AWB, factura, etc).
Nu se accepta nicio reclamatie transmisa dupa termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii!
Rambursarea: Rambursarea valorii comenzii returnate se va efectua prin transfer bancar in numarul de cont specificat in solicitarea de retur, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data acceptarii returului, in coditiile specificate mai sus.
Ofertele speciale (On sale): Produsele comandate care au facut obiectul unor oferte speciale / reduceri de pret, nu pot fi returnate!
_________________________________
Asumarea raspunderii:
Prin lansarea unei comenzi si acceptarea de catre Cumparator al Termenilor si Conditiilor prezentate aici, acesta isi asuma faptul ca a citit toate informatiile despre produs, compozitie si mod de utilizare prezentate pe site-ul www.balmer.ro (pe pagina fiecarui produs in parte). Eventuale accidente casnice, efecte adverse, reactii alergice survenite ulterior il scutesc pe Vanzator de orice raspundere!
_________________________________
Date comerciale, detinator al site-ului www.balmer.ro:
S.C. ALDEN & BARCLAY DELUXE SRL
CUI 43298726; J23/5317/2020
Sediu social: sat Rosu, Comuna Chiajna, Intr. Canalului nr. 44, Jud Ilfov
ASISTENTA
Pentru orice problema, va rugam sa ne contactati:
- E-mail: contact@balmer.ro
- Telefon / WhatsApp: +40 748 766 407